Myspace Bubbles Note Generator




Tuesday, February 1, 2011

~~~....arrrggggghhhhhhhhh!!!!!!~~~


 huhuhu....ary ney fizik...tp
xperiment xjd,,huhuhu,,,10syen aku,,,derek wt xjd...th ape yg xkna th,,,huhuh,,,nsib la da yg clas len dh wat,,,leh copy2...
hmmm time kuliah kimia td,,,huhu,,xphm stu pa pon ,,,pe la sush sangt kimia ney...huhuhu...tok leh aku,, then b.i...lg la,,,kn wat mjlah la hpe la,,,promot brng la pe la,,,ish bnyk ngat eh keje...nk blik brcuti ney la byk keja,,,huhuhu...
hmm keje aku dh siap...mate dh buat,fzik pon dh,hmm pe ag eik..2 jew kot..kih3,,,yg len 2 klu ada wt2 lupa la jp,,,nk blik epy2 kt umh ney,,,
rya cina kn kamis ney,,,kih3,,,beria2 aku nk blik mcm la ku yg smbut,,kih3,,,tok pek yg rya,,,aku plk yg klut.. lek ah ac...kita kn stu malaysia..hahaha...
ary ney mkn ikn keli..kih3,,,windu ikan keli yg ayh dok menyala 2..keli sungai,,sedap klu mkn time pnas2 n rpuh2..huhuuu,,,windu kt umh dh,,,mood study ilng la plk,,,lari mno doh mood aku ney,,,eh xsempat nk kejr..kih3,,,biar lah,,,hahahaha
yakkkk!!!mls betoi mu ac,,,kih3,,,
eh aku nk tnya korng,,,ptut x time owg yg dh kutuk2 kita smpai kita skit aty??hmmm aku xthu la nk ckp gena,,syg 2 ade tp...xnk la nty jd lg,,,dia ckp time 2 mood dia xdk,,hmm krng mood dia baik,dia pujk,,then nty xbek dia nk kta pa g eik kt aku,,ish tkut aku..hmmmmmmm...
eh aku da bce kt penulisan2u td,,,da novel bru,,,penjara rindu ngan akulah cindarella..bez gak novel 2,,,dh kuaq pon kt pasrn,,,hmmm nk beli??
RM21.90+RM29.90 = RM51.80 = mkn megi la ku pas 2...kih3...
eko no money la krng ney...huhu,,,cian aku,,,dh la mkn kuat,,,kih3,,,

2 comments:

  1. ish3..nk bli novel bnyk2 pstu,,bila duit xda mkn maggi,,bleh tahan ka ang ni?? xD tp an,,ang bli novel tu..jgn lupa bg aku pinjam noh..keh3

    ReplyDelete
  2. hmmm ok la,,,2 pon klu ku bli,,,kih3...

    ReplyDelete