Myspace Bubbles Note Generator




Monday, September 24, 2012

sekadar teguran,,,

assalamualaikum,,,,
mulakn ary anda dengan cerianya,,,huhuhu
kanape ney ceria sngt ney,,,
nk thu kew???
sebab.....



ary ney bezday bdk ney,,,
SELAMAT HARI LAHIR ABG LONG,,,
t kak long belikan hadiah eik,,,

xceli aku nk hbq mai la noh,,,td aku p clas comp.progrming,,then dh hbis class 2 aku pon tggu la bas dpn 2 ngan mirh n yg len2 la,,then da la psangan kekasih ney,,,Ya Allah,,,ampunkanlah dosa ku kerana tak tegur pelakuan mereka itu,,,aku xthu la nk tgur cm na,,,aku hnya mampu menegur dengan mata,,,tp xjln jgk,,,suke2 aty jew men tepuk tampaq,,,klu berlapik 2 mybe aku xkish sngt tp eeeeyuuhhhh,kulit ngan kulit kot,,,yg membe2 dok tepi,,,leh plak tumpng gelakn,,,pe lah,,,
Astafirallahalazim,,,
xthu la bdk2 zaman sekrng ney,,,xthu malu dh kew,,,

ish bkn aku nk jeles la,,,tp aku rse cm aku ptut tegoq bnda2 cm 2,,,rsa cm xptut sngt,,,
GURL....jgalah harga diri kita,,,andai 2 tercemar maka tiada lagi kesuciannya selpas ini,,,syg,,peliharalah diri kita umpama menjga sehelai kain putih yg tidak d cemari...jgnlah murhkan diri kita wahai gadis,,anggaplah maruah kita adlah yg teragung,,yes kita leh berkwan tp beagak2 la,,,jgn la melmpaui btas2 ketimuran dan btas dlm agma islam kita,,,

BOY......kamu di ciptakan untuk menjga kaum hawa,,sempurnakan amanahmu itu wahai lelaki,,jadikan dirimu lelaki sejati dan beriman untuk membimbing wanita yg akn d jdikan penyeri hidupmu ke jalan yg lurus,,,


huhuhuu,,,sedih sngt,,







0 comments:

Post a Comment