Myspace Bubbles Note Generator




Tuesday, October 16, 2012

membuatkupeningseketika

assalamualaikum,,,
godek2 blog owg,,,
xdop gapo,,,aku juz nk citew pasai ary ney,,
aku da lab test...
yeah,,,bg aku memng sush giler,,,
ary ney test yg ke 2,,,so yg first 2 aku dh dpt la hasilnya,,,
u know what???
i failed,,
yup,,,aku gagal,,,bkn ku nk bngga la kan tp aku nk menyedarkan driku bahawasanya aku xwt ltihan,,,
sebb 2 markah mcm bogok g,,,
aku xthu npe bab ney aku cm blur2 ckit,,,
yg len da quiz aku ok ja,,,tp bla subject ney aku jd cm kosong,,,
otak aku xberfungsi,,cm xnmpk,,,gelap,,,huhuhu,,,apakah mkna ini???
tidk sesuai kah aku tuk kos ini????
bukan,,,
ney sebb aku mls membca,,,yesss otak aku memng xleh hadam lu bce pew2 pon,,,
xsimpan lme,,,aku cm bce sex,2x,3x n msok 10x pon aku xka dpt hafal kos aku xsertakan dgn memmbuat nota aku mengira,,,2 sebb aku xleh wt,,,
subjek len ok cuz main mate so aku leh hadam lg la,,,
hurm,,,yg ney aku bkn pa,,,mls ja,,,hihihiih

dh2 aku bkn nk bercerita slhku itu lebih2,,,
ha ney soklan dia,,,rsa2 korng nk pkai wtcm na???
(klu korng mek subjek programming la...)




p/s : jwapnye,,,google la,,,hahahaha

2 comments:

  1. mungkin ang kena jawab soalan aku kot...

    http://rekrometeo.blogspot.com/2012/10/tolong-jangan-fedup.html

    hahahaha

    ReplyDelete