Myspace Bubbles Note Generator




Monday, October 22, 2012

OUT MY MIND,,,,


hai guys,,,
yup...out of my mind,,,aku xterlintas lngsung nk adewkn bnda2 mengarut 2 tp aku terpkse,,,
cuz aku xthu nk wt guano dh benda alh ney,,,
huhuhu,,,n aku thu jgk membe2 aku yg mek kos yg seangktan dengan computer pasti akn mersa sengsara apabila tibanya saat nk wt coding ney ka,,,kan?kan?kan???
besa dh la 2,,aku ney mcm nk gila dh,,,nsib la da akal lg ney,,,klu x dh lma aku hetukkan kepala ku d dinding,,,
hurm agak 10syen la bila coding kita wt xjd,,,semua dh betoi dh tp bila run cm hapa g,,,
ish xsuka toi aku...ary ney aku da test,,,selalu guna kompter bila nk run tp yg ney x,,,ha rsa terok giler,,,memng sh2 la xjd...huhuh...n aku antaq kertas jwpan aku dengan aty yg agak terkilan cuz aku xstudy betoi,,,aku hnya menghabiskan msa aku selama 9 jam,,,ptutnya aku kna study dlm msa 24 jam,,,huhuhu,,,

0 comments:

Post a Comment