Myspace Bubbles Note Generator




Wednesday, November 21, 2012

i hate this people!!!!

assalamualaikum,,,
holo people!!!hihihihi...
tiru ayt owg...hahahaha

hurm pe hal ney gelak2,,senyum2???
aku nk citew benda xbes la...ney kwan2 aku jgk la (maybe....)

wah bukan main lgi yew korng dua,,,kutuk2 aku,,,mentng la aku xthu pe yg korng ktew kt aku,,,sesedap air oren(sedap kew????) jew korng nk ngte2 aku,,,(betoi kew dpa kutuk2 aku????)...hurm enta lew,,,aku pon xthu tp aku rsa sesuatu yg xkena la ngan dpa ney....

hurm tp xpew,,,cuz aku dh besa,,,bukan ku xpenah thu pasai ney,,,dri matrik dlu lg kan aku dh thu so wt2 xthu sudh la,,,ada aku kisah!!!

xsukew aku ckp la depn2,,,dh!! jgn nk mukew2 ngan aku...menyampah thu x!!!
aku sedar selma ney aku d guna2 kan,,,tp relax dowh,,aku mls n bermsam mukew,,(wlupon xnmpk kan)...
hurm xpew...thap sabaq aku pon da btasnye jgk,,

ney tuk mengingatkan aku,,
kwan xselalunya boleh d percayai,,,depan kitew jew baik cuz da udang sebaik mee...belakang kitew bukan main lagi dya gosip dgn orng,,,

ikut la,,klu nk mrah aku pon pas ney,,yg penting aku dh luahkan kt dye owg,,terasa ke x 2 mslah u alls,,,,,,,,,n 2 harta aku!!!harta mak abah aku,,,ikut sukew aku la...




0 comments:

Post a Comment