Myspace Bubbles Note Generator




Wednesday, December 19, 2012

pesta peneng sungai nibong!!!!


Assalamualaikum, ha penah pergi x??? Mesti la penah kan tiap2 taon peneng mesti wt pesta ney,,, best gila siot,,, mcm2 ada,,, meriah 2 meng  xsngka2  lah kan,,
Kitaowg g ney cuz nk smbut besday ayah,,, hurm 15.12.12 ary sbtu,,, kitaowg g petang  dh cuz awai2 2 g kenduri kendaara dekt umh nu,, xg kang kecik aty dyeowg,,, hihihi,,, hurm ok3 smbung blik,, lm kul 3 cm 2 la bru kmi bertolak,, bwak budk2 kecik 2 orng 2 si iman ngan ikhwan,,, hurm sja  nk meriahkn ckit pesta,, hihihi.. lm kul 6 cm 2 bru smpai peneng,,, cuz ayah pkai jln bwanh n feri 2 tggu lama sngt... tp xkisah la cuz best sesngt dpt nek feri yg leh dok atas,, meng angiin gila2 ah,,, sejuk plk 2,, yelah bru pas ujan kan,, memng berangin lah,,

 Then g solat semua,dlm kul  7 stgah cm 2 bru bergerak g Queensbay Mall Malaysia... best sesngt leh shoping perabih duit ayah,,, hahah tp xsngt,,, aku beli beg n bju 2 3 lai ja,, bukan bju kuliah tp bju tuk aku pkai jln2 hahaha,,, of kos aku beli tuk pergi family trip nty,, lgpom xsesuai klu nk pkai  kuliah kembng2 gitu,,, 

Then g mkn kt tepi pntai 2,,, mkn ikan bakar,, perghh sedap la ikan bakr dya,, cicah ngan ayaq asam n tomyam dya adesss rsa msam,manis,pedas semua ada,, meng terbaik ah,,,xrugi dtg ctu,,

Then lm kul 10 cm 2 la bru g pesta 2,, tiket biasa ja,,, kanak2 RM1 dewasa RM3.. ok la 2 kan dri msok legoland,,, stu pala RM140 kot,,, huhuhu cerah pala klu p stu family,,, huhuhu,,, aku xcited gila tau bila msok,,, mcm2 game aku nk nek,,, semua xtrem giler ah,, n sgt syg sekali,,, gmbq2 yg aku mek da lm anset angah,, yelah anset dya da flash,, so memng kna pkai anset dya,,, anset aku kosong kosong,, hahaha tp xpew,,, nty aku uplod keh,, hurm yg bestnya nek top gun,,pergh,, tkut tp best,,, nk tercabut ank tekak aku menjerit lm 2,,, hahah umh antu pom agak la tkut kan, tp aku besa ja,,, xla menjerit cm kapel2 2,, ish mengada aku tgk,, menyampah benar,, n aku da jgk jmpa kwan2 aku,,,kwan2 sekolah n matrik,,, daku xthu nma tp aku thu dya bdk matrik kedah jgk,, n penah jgk la bertegur spa kt matrik 2...2 pom klu da hal la,, n yg pling aku xcited nk cita si fathul kahiri ney,,, hahaha kuar ngan awek kot,,, gila lah bdk ney,,,dlu alim2 kucing kt sekolah,, seklai ha aku jmpa siap pegang2 tangan ag,,, ish3 xptut2,,

hurm ney gmbq aku mek kt pak cik google,, sebijik kot so kira halal la pkai gmbq 2,, hahaha ok fine klu xcya,,, tp aku dh rsai semua 2,, sesngat lah seronok,, tp kan klu la orng yg terpkir naik bnda2 2 mesti dya ckp mahal,, setiap stu game tuk dewasa 2 kena 4 or 5 token,,, stu token 2 hinggit,,, byangkan aku ngan angah nek 6 game,,, hahaha dh bpe hinggit hbis mlm 2,,, cian mak aku tp mak yg kasi naik,, adik ika xnk,,, tkut2 ktanya,,, penakut ckit dya 2,,, hahaha budak2 2 naik yg besa2 ja,,,eleh kena 2 token jah,,, 2pom mahi jhk 2orng xke 8hinggit 2,,, nsib la abah dya bg duit 2 td..

yg ney best jgk,, pusing 180 jew,,, xtrem gila lah...
ha ney la top gun,,, pusing 360,, best siot!! gayat,,, hahaha
Then dlm dekat kul 1 cm 2 la kan bru nk betolak blik,,, penig2 aku 2 msih da lagi lah kan,,, adess nsib mkn dlu td,, klu x muntah hijau aku kt dlm 2,,, hahaha lm kul 2 cm 2 smpai la umh,,, ha lju kan ayah aku bwak,,, tah la aku pom xthu,, cuz aku dh tertido lm keta,,, hahaha




0 comments:

Post a Comment