Myspace Bubbles Note Generator




Sunday, December 9, 2012

PROGRAM INOVASI SOSIAL PELAJR TAHUN SATU UniMAP

Assalamualaikum,,,,huhuhu,,,long story to write here,,,hahahaha
Alhamdulillah,,,selamat sudh aku smpai kt wang ulu ney,,,
Xceli aku da program ank angkat yg dipngl PROGRAM INOVASI SOSIAL PELAJR TAHUN SATU UniMAP... n aku d tempatkan kt TAMAN HIJRAH,,.alah dekat jew kt kangar 2 ha,,kera klu cuti bleh la nk p citu,,,
Aku mls nk citew bebnyak2,,,yg pasti,,family angkat aku hepening sesngt,,memng otak gila2 lah,,,walupon umh tmn tp ok la,,,rasa seronok dok ctu...

Masa first aku smpai, aku rsa cm xdk smbutan pom,,,then bru thu yg program start pkul 5,,,kitaowg smpai kul 3,,,awai sesangat kot...then mulahlah pembahagian anak angkat,,,guess what???yg stalker fb aku thu la,,,mak angkat aku muda kot,,,bru 25 tahon,,,hahahaha,,,tp xpew,,,2 kera sekali ngan mak dya la mek,,,

Mlm 2 pas isyak,,kita owg gotng royong tuk kupas bhan2 yg nk buat bubur asyura esok harinya,,,xrmai yg dtng,,,n xbnyak keje pom yg nk buat,,, 



tgah ptong ubi
Then keesokan harinya kitaowg kacau bubur asyura smpai ptg,,hahaha 4 periuk besar kot...
Then kena bahgi2 stu taman,,,kera berjln2 la,,,hahaha


biar ten plk kacau td dya tdoq jah...

yum2,,sedap tau...

here we go!!!

huh letih berjaln2,,,hahaha
 Then hari ahad 2,,,rehat2 jah ngan family seblom nk blik kul 2ptg,,,huhuhu,,,
Mak angkt aku msak bihun lah,tomyam lah,jamu mcm2,,,kuih rya la,,roti canai la,,capati la pe la...hahaha best dowh,,,

mak sya tgh masak bihun goreng

besar ckit,,,ha yg berdiri tegah 2 mak,yg laki ujung 2 ayah,yg pkai cekak godek2 2 kak long(xceli dya la mak angkt sya) yg bju pink 2 adik pikah,,yg kecik2 2 ank kak long,,,

ha xnmpk sngt gmbq ney,,,kecik jew,,,hihihihi


0 comments:

Post a Comment