Myspace Bubbles Note Generator




Sunday, December 2, 2012

toink toink toink

assalamualaikum,,,yezzzaaaaaa...wa sup???hahaaha mls nk taip wlupon stu huruf ja ag,,,
ahhh biaq lah,,,n yg aku nk post kali ney is about my mtor..opsss silap mtor angah,,,

!
!
!
!

dri LC135 dh bertukar menjadi LAGENDA 115Z..huhuhu...xceli sedih la jgk kan cuz mtor 2 dh bnyk wt hal...xsuka aku,,,kemarin smpai simpg 4,rantai jatuh,,ngek toi la,,,nasib la da mak cik 2 yg bantu n ank dya leh pomen2 mtor ney,,,klu x nganga aku kt tepi jlan 2,,,
mtor 2 dh bnyak kali wt hal,,,dlu enjin hancur dalam,,antaq g kilang,then 2 kali jgk la rantai 2 jatuh,,,n kena kt aku jgk plak 2,,,hai nasib la badan kau,,,

then mak kol,,,mak kta p kedai esok tukaq,,sruh orng 2 wt bg elok,,,then esok nya aku xg class semata2 nk g pebek mtor 2,,dya tukaq sepekoq la rantai la pe la,,kna la 30 hingit,,,aku 10syen toi la,,,tgk gaya cm cun dh tp masalah,,,then nek la g class still bunyi ag,,,huhuhu,,,so memng kna wak slow2 la,,,xleh laju cm LC 2,,,huhuhu,,,

mak kol plak tnya,,,aku gthu la still bunyi ag,,,hurm mak tnya bila nk balik???not sure lg la bu,,,maybe 14 kot,,ha elok la nk wt kenduri besday ayah...wak lek la mtor 2,,,wak slow2,,mak nk p tukaq,,,dan la gaji 15hb,,mek mtor baru..,,,

hahahah,,,yahoooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!best giler2 lah,,,xsabaq nk balik...hahahaha...
hurm nk mek mtor ape eik,,,

0 comments:

Post a Comment