Myspace Bubbles Note Generator




Thursday, March 7, 2013

IM4U come to UniMAP....


ha ney ary ahad ary 2,, 3/3/2012..
nape dya dtg unimap?? cuz nk rasikan kampus tetap unimap kt ulu pauh 2...
hahaha best sngt, walupon tgk dri jauh tp alhamdulillah,dpt jgk aku melihat pemimpin negara aku yg sngt aku puji,xkenal erti letih dan penat,, snggop pergi ke mna shja untuk menjamin negara yg tercinta...

ha aku plak dok tercongok tepi jalan, dengan panasnya sian ag bergbaq,, hahaha walupom letih,tp aku ckup puas hati lah dengan apa yg aku lalui, puas sngt dpt tgk YBDS Najib....


sebelom aku d tugaskan g chekpoint,huh xsngka jauh!!

with bdk2 diploma.. dh smpai chekpoint,,


dya dh dok lam bas ngan NC unimap...

wt besar ckit,, cntik gmbaq ney,, hihihi
aku?? lagi lah comey,, hahahaha]

bye2,, nak balik sudah,,,


sedikit penghargaan kepada YBDS....

0 comments:

Post a Comment