Myspace Bubbles Note Generator




Tuesday, March 26, 2013

KEJOHANAN JALINAN KASIH PUSAT PENGAJIAN KEJURUTERAAN KOMPUTER DAN PERHUBUNGAN


syukur alhamdulillah,, 
menang jgk team aku men bola tampar..
dengan bru berlatih seminggu
dengan mcm2 coach
selalu kena mrah
akhirnya kemengan berpihak pada team kami...

hurm aku pom xpasti cm na terjebk lam group ney,,
xceli xsngka pom nk msok..
huhu

seblom start kitaowg bergmbaq2 lah dulu,, hihihi
kiaowg g kul 8 pagi,, cuz perasmian 8 stgah,, dekat jew kt arau 2 jew ha
kt IPG arau..

then pas perasmian,aku ingtkan game kitaowg pagi,so ptg eh la aku balik umah,, 
nk tgk FEAR FACTOR SELEBRITI MALAYSIA

tp sekali dya bgthu,
petang dah game aku,,
huhu
hancur harapan,,
sah2 la kan game hbis lewat..
huhuhu
sngt tragis aku rasa...

then dh petng,game aku start kul 3 jgk la..
cuz tnggu team staff xdtg2.. 
last2 kitaowg meng tnpa bertanding...

ha compem la msok suku akhir,,
hahaha

then xsngka plak msok akhir,,
first game kalah,,
second meng,
then msok akhir trus..

ha best kan..
xsngka gila tau hahaha


di pagi hari yg ceria,, huhu

tnggu time nk lwan forth year..




bwah pokok pom jadi,, hahaha


sedia sedia,, nk rogol bola,, hahaha


kan dh menang!!!



with my second coach.. asyik mrah aku ja,,



0 comments:

Post a Comment