Myspace Bubbles Note Generator




Saturday, May 11, 2013

SELAMAT HARI IBU!!!



Keajaiban dalam hidup, adalah terlahir dari rahimmu.
Seorang wanita yang telah memberi kami cinta dan pengorbanan. 

Thank you ibu n Selamat Hari Ibu!

mak saya!!!

ha aku tekadkan hati jugak nak balik minggu ney.. alasan nk mek mtor..
tp 2 jew aku leh bgthu mak,klu x,mak xkasi balik..
boleh jew aku g class nek bas ha...

aku minx tlong zaiha antaq aku g stesen bas pas clas bm pagi jumaat 2..
punyalah tkut bas lewat..
yelah kang owg nk g solat jumaat...

tp alhamdulillah.. da jgk bas express... so lam kul 10 stgah aku bertplk dri kangar..
kul 11 stagh aku smpai shahab..
smpai pom nasib da bas ag xjalan...
 lam kul 12 45 cm 2 aku smpai umah...

smpai umah ,tgk ayah dh nk kuaq g solat jumaat..
nasib ag..
kirim kat ayah suruh beli barang nak wt bihun sup..
ayh ckp dh beli dh, siap msak pom..
huhu mcm thu2 jew kan aku mls nk tlong msak.. hahaha

tp caya lah propa ayah aku 2..
huhu masuk umah tgk stu apapom xbuat ag..
mak masak tgah ary jah..
cuz jap g nk g bca yassin umah mak sedara..
so memng aku thu dh sapa yg jadi mangsa aku jp ag,, haha
angah!!!
minx tlong lah...

angah beli,kecik jew ney.. huhu bajet katanya...

 ha bihun sup.. !!! sedap oooo

my lovely mom!!!

both my love...

hurm then esok 2 aku da hal kt klinik kt sp.. 
dating 2 kul 4,so int petng lah nk g,,,
pg 2 pas msak tuk mkn tgah ary.ayah ckp jom p mandi air terjun...
hohoho...

ayah kta kita p la mandi kt tupah 2, pas 2 st g kul 4 kita p lah klinik ang 2,, dekat dh 2...
aku pom okeh kan je lah,, bwak budk2 2 ngan mak dya sekali..
hahaha


air xbanyak.. kering2..

saya xtakut pom...

huhu dalam pom nak turun jugak...

peace along!!!

ayah ngan cucu dya.. haha ayah ja boroi...

sbuk jew kcau owg!!!

Reactions:

0 comments:

Post a Comment