Myspace Bubbles Note Generator




Tuesday, January 25, 2011

awak...super girl~

 hmm pasti ramai yang mint super junior kan???nk2 lg remaja zaman sekrng dn tentunya gurl... aku ada sorng ank saudra ney...mint sunguh dgn cita2 korea,,,klu g umh dia,,klu korng rsa nk tgk cita len bek korng lupakn aje...24 jm bkk 8tv..klu nk tdo dlm blik dia,,,jgn la,,,aku tkut kang korng pening tgk poster,bku,cd semuanya pasai korea...aku hern jgk,,nma2 dye owg yg pelik2 bleh la dia ingt,,,nk2 ah super junior ney,,,semua dia ingt,,,huhuhu,,,yg kwan aku sorng ney,,,mint jgk korea..smpaikan cita2 dia nk g sna study n krng ney boleh tulis korea,,,aku tnya bljr mna,,,dia ckp bljr sendiri la...huhu...klu aku,,,pkai dk dh...yg melyu ngan ingeris ney pon xabis2 ag aku ngaji,,,nk serbut + stu g bhsa...huhu...tggu la klu nty memerlukan...aku bljr...klu x,,,tggu la bila aty ku dh seng nk trima..
ape yg boleh membuatkn dye owg ney mint sngt korea 2???cuz sek2 2 ansem??hmmm xjgk aku tgk,,,mybe cute dri owg melyu kita 2 da la...aku suka tgk cra dye owg menri jew...klu cite 2,,bez jgk,,,cita dia combine semua persaan..sedih,marh,jhat,hepi,lwak,,,hmmm mybe 2 trikn dye owg kot..
n jln cite yg dia owg wt xbowing..
ney aku da stu video clip super junior...lma dh lgu ney,,..klu da yg nk siht,,,tiru ah wt erobik lgu ney..
enjoy this video clip...

0 comments:

Post a Comment