Myspace Bubbles Note Generator




Saturday, March 12, 2011

~~~psycho math!!!!!!!

2 ary berturt2,,keluarga PDT kna study math,,,ha3,,,muntah drah math!!da 13 chapter dri sem lpas smpai sem ney,,,hu3,,,byngkan,,2 ary,,,dri pg smpai petng,,sakit pale,,skit otak,skit segala glanya,,,hu3,,,

da 300 lbih student d bhgi kpda 20 group kecil,,,10 nma BINTANG,,,10 ag nma SINAR..hu3,,,aku BINTANG 1...ha awai g,,,msok2 2 trus group aku,,,xpyh la aku nk menpk g jauh nun d belkng sna 2,,,pnjng sngt,,,hahaha,,,hurm,,fesi aku plk leh msok pale...bez tau,,giler2 ckit cm aku,,,first tngapan aku bila tau dia bdk bio,,,aku cm rasa msti dia xbnyk ckp,,,tp bila jmpa,,,YA ALLAH,,,mulut klah aku,,,pot pet pot pet,,,pas 2 giler2 ckit perngai n yg pasti mcm bdk2,,perangai cm aku,,,ha3,,,cuma feberet jew lain,,,aku mint suju,,,dia x sngt,,,kih3,,

geng waya!!!




10syen math!!!



2 la...2 ary dengan penuh ke 10syenan,,huhuhu,,,tp xpe la,,,tuk PA,,,hu3,,sakit pale aku wt math,,,
hurm mlm2 ku suram sngt,,cuz laptop aku dh d sent blik kg,,hu3,,,cm ilang laki la,,pg2 xleh dgr lgu2 suju doh,,mlm2 xleh dgr era,,nk update blog pon pinjm membe punya,,,hu3,,,arghhhhh!!!!!!!xsuke3,,,wahai laptop ku,,,elok2 yew d umah nu,,lg 11 ary ac blik yew,,,hu3,,,sedih3,,

0 comments:

Post a Comment