Myspace Bubbles Note Generator




Friday, March 11, 2011

UNIC in the KMK!!!!!!,,,,,

fadzli,fakrul ngan bazli,,
hurm,,,10/03/2011....UNIC dtg kolej kita owg,,,bez nye,,seronok sngt,,,dye owg nyanyi  8 buah lgu...antranya...ATAS NAMA CINTA,AINUL MARDIAH,JALINAN,HANYA TUHAN YG THU,dan pe lg tah,,,xingt,,,kih3,,,suka ngt tgk dye owg,,hurm,,time UNIC nynyi sbuah lgu 2,xingt tjuk pew,,,,,time ney,,,aku ngis,,,hu3,,,sedih la,,byngkan idup kite tnpa mak ayh,,,hu3,,,xleh3,,,xleh idop aku,,tmbh2 plk seblum 2 dia bg ayt2 sedih,,hu3,,hurm...then blik2 dri konset 2,,,aku tgk anset yg no maxis 2,,,aik  da msj,,,hurm rse2 spe eik???msj dia cm ney,,"ayh dh topup td,,,msok dak??"...hahaha,,,suka aku,,,tgk msj stu ag,,,yakkk,,,betoi la,,,top4  msok dh,,,kih3,,,then tepon la si dia 2,,,tnye khabq,,,alng2 krdt da kan,,then pas 2 chek2 krdt,,da 13ringit,,,hurm,,,heran jgk 2,,,pas 2 da msj stu g msok,,top4 3 ringt msok,,,hurm,,,sape plk top4 ney,,,heran aku,,,pkir punya pkir,,,biar ah,,,rezeki,,,kih3,,,pe2 pon yg top4 kt aku thanks yew,,,jsa anda amt d hargai tuk aku memperabih kn ag,,,hahahaha


P/S : TQ ABAH CUZ TOP4 KT ALONG!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment