Myspace Bubbles Note Generator




Sunday, October 14, 2012

oh my english....

assalamualaikum,,,
hai,,,aaaaa,,,,
juz nothing...today i want to share about english,,,
why???
because my english is bad...
last tuesday...my classmate ask me,,,

"eh are u from this classs???"
"yes.."
"why i don't notice u before?"
"what??"

dh la,,,mls aku nk google translate...
then aku trus blah,,,
mls aku nk truskan perbualan 2...dh la da sleng arab2 nu...
klu bdk melayu xpew ney international kot...aaaa gagap2 aku nk jwab solan dya,,,ish...10syen aku,,,malu sendri aku...(merah muka2 bila dya tgoq tau,,,)
first time aku kn speak in english with them,,,slalu terabok ja bi aku,,,ish2 xleh jd,,,
aku kna improve bhasa inggeris aku,,,huhuhu,,,


then mse  koko td,,,group besar aku da bdk international jgk,,
hurm aku first aku dudk la ngan si shila 2,,,(hurm kwan knai time pbsm)...
tetibew jew da bdk arab mne tah dok tepi aku,,,
automatik aku bgun g dok blah kanan shila,,,kuss semngt,,,dya pon trus blah,,
hahahaha,,,cian dye,,,malu pe,,,aku ney sah2 muke merah2...xleh blah...


p/s : so practice dlu bi bru leh bergaul mesra,,,hahahaha....

2 comments:

  1. sorry.. i only have
    oh my english!!!
    broken..huhuhu..
    sama laa weh.. tp seb baek IS yg rajin ckp ngan aku tu indon ja..hahahaha

    ReplyDelete
  2. aku mna da indon,,,dpa mai dri sudan nu,,,huhuhuhu

    ReplyDelete