Myspace Bubbles Note Generator




Saturday, October 13, 2012

status MUKABUKU N PENCICIT....

assalamualikum,,,
oit...
wt gapo mlm2 ney,,,hahahaha...msti la tgh skroll sye punya blog kan,,,
dh thu lg mau tnya,,,
so xdop gapo hok menrik pon 2 3 ary ney,,,update status yg ilmiah ckit tuk sharing ngan teman2,,,
sejuk jew aty bila owg like,,,hihihihi

but,,,bowing jgk xceli...but kekdang terhibur jgk bce status dyeowg yg merpu,,,
like tnya nk mkn ape ary ney,,,
tp lwak sesngt bila bce yg jiwang,,,
mcm.......

sy xbgs dlm ENGLISH,

tp sy blh bgtwu yg.. I LOVE YOU

sy xbgs dlm GEOGRAFI..

tapi sye boleh taw awk tinggal dalam HATI saya

sy xbgs dlm SEJARAH.. tapi sy INGAT FIRST TIME saye kenal awak

sy xbgs dalam KIMIA.. tapi sy blh bgtau TINDAK BALAS sy bila awak senyum

sy TIDAK HEBAT dalam tiap2 subjek.. tapi sy blh bgtau awak yg sy hebat dlm semua 

SUBJEK , jika TOPIC nyer 

ialah AWAK :))

orrrr.......


(◠‿◠) Saya pernah SETIA..
Tapi DIDUAKAN..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah PERCAYA..
Tapi DIKHIANATI..(╯︵╰,)


(◠‿◠) Saya pernah MENCINTAI..
Tapi DISAKITI..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah MEMILIKI..
Tapi akhirnya KEHILANGAN..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah JUJUR..
Tapi DITIPU..(╯︵╰,)

(◠‿◠) Saya pernah BERHARAP..
Tapi harapan itu cuma SIA-SIA..(╯︵╰,)

—> Lebih baik menunggu orang yang tepat daripada menghabiskan waktu dengan orang yang salah ツ


and like this.....

SYARAT-SYARAT BER-COUPLE ::

1.PERCAYA pada pasangan.
2.JUJUR terhadap pasangan.
3.JANGAN sesekali CURANG.
4.JANGAN TINGGALKAN pasangan.
5.SENTIASA IKHLAS mencintai.
6.JANGAN BUAT pasangan sedih.
7.SENTIASA JAGA HATI pasangan.
8.KEKALKAN perhubungan.
9.SENTIASA BERKONGSI masalah.
10.JANGAN MAINKAN PERASAAN pasangan



tp rase semngt blik bila bce post2 yg mcm ney,,,,

Life doesn't have a remote, you have to get up and change it yourself.

Tiada Orang Baik Yang Tidak Pernah Buat Salah...

Tiada Orang Jahat Yang Tidak Punya Masa Depan....

I wish i could foget everything...the more i think the more i regret.. 




and this...



✔ Status saya ada orang LIKE bukan kerana saya cantik/hensem.
✔ Status saya ada orang LIKE bukan kerana saya artis.
✔ Status saya ada orang LIKE bukan kerana saya hot.
✔ Dan yang LIKE bukan peminat saya
✔ Dan yang LIKE bukan pembenci saya

♥ --->> Yang LIKE itu adalah SAHABAT saya , terima kasih SAHABAT :)

or this also....




‎''~`~KAWALAH AMARAHMU~~''
''Dan jike engkau dihasut oleh sesuatu hasutan dari syaitan maka mintalah perlindungan kepada Allah Maha Mendengar,lagi Maha Mengetahui.'' { Surah Al,A'raf ayat 200 }

''Dan aku berlindung kepada,MU, wahai tuhanku, supaya syaitan itu tidak menghampiriku.'' { Surah Al,Mukminun ayat 98 }
''Sesungguhnya orang,orang yg bertakwa,apabila mereka disentuh oleh sesuatu imbasan hasutan dari syaitan, mereka ingat kepada ajaran Allah, maka dengan itu mereka nampak jalan yg benar.'' { Surah Al,A'raf ayat 201 }

''Dan orang,orang yg menahan amarahnya,'' { surah Ali Imran ayat 134 }
''Dan apabila mereka marah mereka memberi ampun.'{ Surah Asy,Syura ayat 37 }

jika kite ada merasaan marah, Berwuduk.Marah adalah api dan api hanya boleh dipadamkan dengar air.
kebersihan,kesabarah itu adalah sebahagian dari iman,Wuduk itu senjata orang mukmin,dan ingatlah pahala yg di janjikan untuk orang yg menhan marah,yg memberi maaf kepada sesama manusia dan sikap bertolak ansur. subhanallah..




hurm semua orng da hak kan nk upate status,,,terpulng la pda admin 2,,,dya punya fb,,,dya punya twitter,,,kita hnya mmpu bce n like jew,,,kih3,,,aku pon suka like2 owg punya,,,yg teman2 yg gilos sja aku komen,,,yg len aku agak segan la,,,hahahahaha....well mulakan hidup anda dengan ceria right...sentiasalah bergembira,,,ciptahlah memori yg terindah,,kita hidop hnya sekli,,,so kita enjoy!!!!...(ehem3,,,enjoy2 jgk,,,ibadat pada Sang Pencipta jgn lupew yew,,,bersyukurlah atas nikmat yg d beri,,,sentiasalah memohon keampunan dri-Nya,,,agar di hapuskan dosa2 yang lalu,,,)~~~nasihat mak....
yup2,,,ingt bu,,,along xlupew 2...
my mom...always remind me,,,after she see my dark life,,,huhuhuhuhu....



p/s : windu bihun sup mak la,,,,

0 comments:

Post a Comment