Myspace Bubbles Note Generator




Monday, October 29, 2012

penyakit melnda aku,,,


Penat demam skit kepala semua ada,,,kemarin kna kerja la,,,tlong ayh ketering,,,kt paya mak insun,,umh siam mne tah,,uish umh dia gila kau,,xbest lngsung,,,dh la dlm utan,pnas plak 2,,,klu aku la xleh aku nk duk,,hurm aku ingtkan xmeriah rupe2nye bila petng brduyun2 orng dtang,,,penat jgk la,,,yg teronya aku,,,kembng tangan2 bsuh pinggan,,gila 4 x lipat bsuh,,mau xnek putih tgan aku,,last2 bila smpai ja umh cikgu  minah trus aku start mtor ayah blik umah,,,xmau dh tggu2,,blik trus aku rsa seram sejuk,,bdn tetiba jd sejuk cm ketui ais,bila aku mndi,bulu roma aku naik,,giler ah time 2,,,dgan sakit pala nya,,,adusss xleh aku,,rsa cm nk pitam jew,,, tp aku leh mnje2 ngan mak,hihihihi,,,mak tlong urut pala,,mak tolog pelok bg pnas,mak tlong msak nsi,mak tlong 2 mak tlong ney,,,semua mak,,mak kata cm bdk umor 2 taon ngat eh,,,hahahaha,,,bila ag an,,hurm 2 ary aku demam,,,pas2 2 bdn pnas ag tp ok la leh jln2,,xlah dok bwah selimut jew,,,hurm btuk jew xlega2  ag,,,ney pon stu penyakit jgk ney..

0 comments:

Post a Comment