Myspace Bubbles Note Generator




Friday, November 9, 2012

aku cuti lagi....

assalamualaikum,,,,

aku blik lg ary ney,,,so sbelom aku blik,,,aku nk menulis blog ney ha,,,cuz seminggu jgk la aku xkn on9 fb,twitter,skype,ym,google+ n blog ney ha...
it's nothing to story but bnyak jgk la...hahaha...(tiru si subu ckp,,,hahaha),,,,,,
first aku nk citew bab citew JULIA 2 ha,,,ish 10syen aku,,,msa last episod aku xleh tgk...cuz line tenet kna ptong,,,betpa seksanya jiwa aku,,tp ary ney dh boleh aku nk donwlod bnyk2,,,hahahaha,,,sebelum aku terbang balik jp g...

hurm aku 10syen giler lgstu benda pasai kerja UUT,,,aku ingtkan dh siap dh bnda2 alah 2,,,rupe2nye kna wt lain,,,ish2,,,xptut betoi la cikgu 2,,,xceli dya xkish pon nk wt len or x,,,nk markah elok wt la len,,,yg aku rimasnye,,,kena interview,,,2 yg aku xsukew 2,,,mls la,,huhuhu,,,

yg ketiga aku jeles,,Dato' Lee Chong Wei dh kawin,,,,huhuhu,,,aku bru nk admire dya,,,cuz agak cute la dya 2,,,aku sukew,,,wlaupon cina,,,hahahaha,,,xceli bukan nk kutuk orng melayu,,,klu da yg hansem2 pon mna la dpa nk pndng orng yg xcute2 ney,,,so yg xansem2 ney plak kdng buaya jgk..xleh nk cye sngt,,,nk cri yg sedang2???xpenah jmpa lg la...hurm rmbut jew sma itam tp perngai n hati len2 kan,,,

hurm yg ke 4,,aku geram betoi ngan si polan2 ney,,nape aku geram???stop this story right here!!!!jgn citew,,,sakit aty...

yg ke5,,,si angah plak,,,besday dya kemarin so da ptut minx hadiah ke aku,,,mcm la aku ney kya sngt dh...pt pon xminx lagi...apeapepon......SELAMAT HARI JADI ANGAH...>>>MOGA PNJNG UMOR N MURAH REZEKI..............

yg ke6..yg ney aku sukew nk citew..i found new love...what ac???cinta bru...ak aa,,,centa bru,,,dngan sapew???
??????? dengan ish malu la...
dgn abg matlutfi la...hahahahahaha......yew,,,aku sukew dya ney,,,very cute n smart,,,dh la ngji kt oversea,,comey sngt la...n pndai dya menceritakn mslah2 yg berlaku kt dunia ney,,,n nilai2 yg dya cube nk tunjukkan pon cm ok la,,,not bad la...ney la cinta hati aku yg bru,,

ok stop,,,nk bersiap nk blik umah...
t seminggu kemudian sya update lagi okeh....


bbbbbbbbbbbbbbbbbyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

0 comments:

Post a Comment