Myspace Bubbles Note Generator




Wednesday, December 19, 2012

durian???



Durian,,, opp plesss la,,, aku mkn yg kaler kuning jah,,, putih ec nya xmain la hahaha 
durian kg xsedap la,, yg kuning best,, enak lemak semua ada,,, 
hahaha oppsss aku bukan nya memilih tp tekak aku memng xleh g klu kaler putih,,, cian ayah aku klu dya nk beli durian mesti beli yg kaler kuning,,, 2 pom klu aku da kt umh la,,, 

klu x dya beli kaler putih ja,,, cuz nty cian ank dya tgk ja adik2 mkn,,, hihihi xceli kekdng aku xkish sngt pom,,, kekdng aku mkn jgk,, 2 pom sebb teringin kan,, tp xbnyak lah,, dlm 2 ulas cm 2 jah,, 

hurm mak penah ckp klu krng xmkn nty tgh mengandung mesti mengidam,, then xelok la mkn time mengandung 2... tp xkot,,, cian laki aku nty kna cri time xmusim dya,,,

hurm mlm kemarin,,geng class aku wt kenduri mkn durian kt padang bola depn blok aku,, bnyak jgk la si umar 2 beli,,, lm 5 plastk mcm 2,,, n kwn aku si ja 2 msk pulut,, kt umah aku,,, tp pulut 2 xlaku cuz semua tah jd pe semlm,, yg owg nk mkn sngt 2 xmkn pom,,, melepak + gedissss jew bnyak,, menyampah aku,,, yg pling bnyak mkn si umar n si azam jah,,yg len 2 hurm tah la,,, mlas nk ckp,,, memng slah msok geng giler2 ah semlm,,
 tp xpew,,, ada aku ecah semua 2,,, ish tolong lah kan,, hal aku tetp hal aku,,, xmsok cmpur hal korng,,, lntak la nk ckp ape2 pom kt aku,,, huhuhuh gmbq??? jgn la nk ada gmbq aku,, gmbq dpa bnyak la,,, aku pom xbwak anset mlm 2 so meng xdk gmbq la kan,, huhu terlupa mlm 2 ,,semgat sngt nk g,,, huhuhu (alasan sngt padahan xdak bateri anset dya,,,)



0 comments:

Post a Comment