Myspace Bubbles Note Generator




Thursday, December 20, 2012

gilaan melanda aku ~~~~

assalamualaikum,,, tweet2,, hahah giler bertwitter sekrng ney,,, xthu npe,,, msa first buat dlu ckp ahh xbest la twitter,,, nk interac pom skit pala... hihihi then smpai lah da rumate sya kak hajq aka cik hajar 2 men tweet2 kt twitter,,, yelah private ckit nk gosip2 pom,,  
hahaha start dri stu lah aku bru nk bertweet2 ney,,, hhihihi then mkin rmai la follow aku kn,, aku pom mkin bnyk la follow orng,,, hahaha bru permulaan,,, bnyak ag nk tweet 2,,, kih3,,, n da stu ary 2 aku tertekn pe tah,, pecah tembelang aku pkai twitter,,, g post kt twitter then trus nek kt fb,,, huhuhu cm over sngt lah pulak,,, hahaha its ok lah kan,,, 
hurm final dh dekat doh,,, n aku msih lagi keliru n xpham pe yg aku study sekrng ney,,, nk kta susah sngt 2 xla,,, maybe aku xusaha kot,,, mengelamun jew kejenya,, haha bukan apa syag oii aku sekarng ney tgh berusaha double tuk final tp bila aku nk start wt keje da jew gnguuan nya,, mcm nk tgk tonton,,, hahaha nk on9 lagi,,, ish aku xboleh aku klu alang2 bukak google crome ney xtekan icon fb,twiiter  2,, rsa xmeriah hidop,,, cewah ayat xleh blah kan,,,
 hahaha jadual final aku agak x beban sngt lah kan,,, 7hb 1 aku dh boleh blik pas exam kul 5.30... n yg plig aku xsuka,, kena kosongkan umah,,, sem dpan dok jgk umah ney tp kna kosongkan cuz da owg nk mai sea jap cni,,, ish3 p la sea hotel kew hape ke kan,,, pesal la nk mai umh sempit2 ney,, huhuhu aku cuti sem sebulan kot,,, hahah memng seronok ah,,, ney rcang ngan mak nk g KL,, cuz mak da hal kt sna,, then ckp la kt mak jom g family trip,, ajak teh basah, mslah kt cni aku xthu nk p mana,, cameron kah?? hurm ok jgk kan,, g Lost World Of Tambun lah,, then trus nek Cameron Highland ... ha ok jgk 2 kan,,, hurm balik pada pasai aku exam 2 kan,,, eee first day dah msok subjek yg paling aku "suka" sesngt tau,,, COMPUTER PROGRAMMING ,,,hahaha then ary len ok la ckit kan,,, da jgk gap nk study last minit,,, hurm apepom doakan ac leh jwab tau final ney,,, huhuhuhu

Isnin  [Monday]  31 Dis 2012
EKT120 Pengaturcaraan Komputer [Computer
Programming]
2.30
petang
(pm)
3 jam
(hours) D2020
Rabu  [Wednesday]  2 Jan 2013
EQT101 Matematik Kejuruteraan I [Engineering
Mathematics I]
2.30
petang
(pm)
3 jam
(hours)
D2020,
DKD 4 & 5
Jumaat  [Friday]  4 Jan 2013
EKT102 Asas Kejuruteraan Elektronik [Basic Electronic
Engineering]
3.00
petang
(pm)
3 jam
(hours) DKG 4 & 5

Sabtu  [Saturday]  5 Jan 2013
EKT101 Teori Litar Elektrik [Electric Circuit Theory] 9.00 pagi
(am)
3 jam
(hours) D2020
Isnin  [Monday]  7 Jan 2013
UUT122 Kemahiran dan Teknologi Dalam Komunikasi
[Skills and Technology in Communication]
2.30
petang
(pm)
3 jam
(hours) D2020



see jadual aku,,, hahaha memng xdew msa la aku nk ovenight minggu ney n setrusnya kt kola perlis,, so bad,, bru nk g dating ngan cik angin,, owh msa sngt cemburu dengan kita,, tp xpa taun depan msa aku taon kedua aku ak pindah g kg sebrang rmai so dekat la,, seng nk wt date nty,,, hahaaha

hurm dlm berckp bnyak2 ney kan aku terlupa plk,, jam dh kul 3 pagi,,, so bye u alls,,, nk tito,, daaaaaa

0 comments:

Post a Comment