Myspace Bubbles Note Generator




Wednesday, December 12, 2012

kawin kawin kawin

assalamualaikum,,, ooo mama,,saya mahu kawin,kawin dengan siapa,,dengan abg fizo boleh??? matlutfi kew,,,
hehehe teringin nk kwin lah,,,hahaha,,, ish xdew lah,,, merapu jew aku ney,,, s
ebenarnya aku tertegok gmbaq kawin2 orng sekrng ney,, kebnyakkan pkai Photographer yg teror2 kan...hurm aku pom nk pkai jgk lah nty,,,hahaha angan2 tinggi,,, duet nya harus ckup dong,,, ingt pkai air liur kew,,,

 eleh,, mek sendiri la t leh edit sendiri,,, kan senag 2,,, hahaha hurm benarnya aku xready ag tuk pkir hal2 ney semua,,, aku just sebut jew,,, kekadang suka tgk,, cantik dye owg punya design,, makin maju zaman kitew,, mkin berubah fesyen sekarng,,, tp kekadang da jgk yg nk turn balik pda zaman2 dulu,,, 
ikut memasing lah kan,,, kawin ney sekali jew seumur hidop kecuali la janda,duda,balu, n laki yg kawin 4,,hahahaha....

hurm zaman sekarang kan,,dh duduk lm aman damai pom nk bergaduh sesama sendiri lagi,,, aku pom xpham,, da kew sepnjng hidop ney, kita berperng,, xpenah lagi la wt demontrasi beramai2 smpai dpt liputan antarabngsa... ish pening aku ngn dunia la,,, d sebabkan kuasa,manusia jd tamak haloba,,
semua nk memerintah dunia, semua nk d kuasai sendiri,, ish aku pom xpham...

 dh la mls nk hurai lebih2,,,kang berpolitik plak aku kt cni,,,
ha link kt bwah,,fb untuk gmbq kawin,,, tgk la best tau,,,cntik2 jew,,,hahaha

0 comments:

Post a Comment