Myspace Bubbles Note Generator




Tuesday, December 11, 2012

nazzirul muzzamil

cute kan,,, uwekkss!!! hahaha

assalamualaikum,,, ai,,, slm rindu dri wang ulu,,,huhuhu
tah la mlm ney aku teringt kt si polan kt atas ney,,,hahahaha...
dh lma sngt dh menyepi ,,, ktanya g tentera,,, xthu la betoi or x kan,,, mybe betoi kot,,,

teringt la msa first jmpa dya,,, n last aku jmpa pom kt PV12,SETAPAK,KL...
mlm last aku kt klmu,,,
dya asal pahang,tp pas kwan ngan aku dya ckp dh tukaq p perak,,
hihihi,,,then teringt nk bca blog dya,,, ha nk thu kish aku,,bca la blog dya 2... meh aku bg link nye...


n ney yg aku suka bila aku bca,,,haha,,,
wt aku sakit aty ag,,,pdan la muka,,,no third change 4 u okeh,,,
hahahaha

sori awak,, 2 lah sapa sruh xcontact sya lma sngt,,kan dh kna ktuk2 ngan saya,,,hahahaha

0 comments:

Post a Comment