Myspace Bubbles Note Generator




Monday, December 31, 2012

my coursemate

Ha pejam celik pejam celik dh nk hbis satu sem,, sekrng ney aku tgh berperang dengan final exam untuk sem satu bg first year aku,,, xceli nerves jgk cos bru pertma kali,,, haha n aku punya tempat nun jauh d atas stage,,, gila mereng aku,,, dh la suasana xbest gila,,, xluas pandngan aku,,, nk tiru n jelling orng sebelh pom tkut,,, huhuhu
                       
Ha ney gmbq kosmate aku sem ney,,, n klu xcilp aku,, selama 4 taon ku kt cni,,, dye owg la temn smpai akhir hayat kt cni lah,,, hahaha 



atas: fatin.ja.kak pikah,ina,kak maya,ak,nab,mirah,
bawah:nisha,shida,mas,sunirah,zaiha,nomey,yana,zaza


atas:dari kiri=roy,saiful,peng,afiq,umar,Q,syukri,idzuan,nabil,2 xthu nma,,, hahah
duduk:dari kiri=iqbal,adly,azam,m,bun,faizal..

koya kan budak2 ney mek gmbq,,, hahaha ney setgh jew,, da lagi ney budk2 cina n da yg xdtg,,, hahaha


0 comments:

Post a Comment