Myspace Bubbles Note Generator




Tuesday, December 11, 2012

my ex kawin,,,huhuhuhu

assalamualaikum... huhuhu klik kt sini klu nk tgk x-bf aku kawin,,,huhuhu,,, sweet la sngt kan,,,hihihi,,,, aku xkisah sngt pom cuz dlu kapel men2 bukan betoi2,,, zaman budk2 xmatng,,, xcilap aku ting 1 0r 2 cm 2 la,,,cuz ting 3 aku dh ngan si orng lain,,,hahaha,,, gila kan aku,, 2 la aku dlu2,,, cibuk bercinta smpai xngaji,, n last jdilah cm ney,,ye lah mls ngaji,, sibuk nk bercinta ja kan,,hahahahaha.
cm na aku bercinta n why ptus 2 aku mls nk cita.. cm besa lah msj lm hanset then bla bla bla bla.....

nk di jdikan cerita ,dya da la invite aku kt fb tuk  knduri dya 16hb 12 ney kt pematang pauh,,, ish aku mna leh g,, aku cuti ujung minggu jah so bek blik umh,,, lgpom nk lik ukaq mtor lah...
 then fatin pom da msj jgk ckp dya pngil mkn knduri,,, n jwpan yg sma ku berikan,,, xboleh,, kt b aku atend maybe going,,,hihihi

korng gk dya punya pelamin,,, hahaha ok lah kan,,,
aku esok2 nk wt grand ckit...bg meriah gitu,,,hahaha,,, mereng!!!
gtai nk kawin dh ka,,, yew3,,,nk kawin dh la,,,hahaha



0 comments:

Post a Comment