Myspace Bubbles Note Generator




Thursday, December 27, 2012

spending time!!!

alhamdulillah,,, selamat sudah presentation tuk communication skill aku tuk sem ney,,, n guest what??? aku present dpan dr asiah n one grup only,,, hahaha memng best la kan, cuz xrmai yg tgk aku,,, dh la tergagap2 depn 2,,, n mcm selalu klu klas aku hbis lewat, aku akn memnghbiskan msa kt tepi pntai kt kola perlis 2... saja tggu air laut pasang,,, hihihi nk hilngkan 10syen ktanya... n kemarin stu group ikut,,, hahaha si saiful 2,si roy n si afiq,,, tah mimpi hapa tah ikut aku ngan mirah,,, aku ingt ajk2 ayam jah,,, haha mula 2 lepak2 kt tepi 2jah,,, then msuk magrib g la solat kt jeti 2,then bru la g mkn,,, yes!!! dyeowg blnja mkn ikan bakr,,, hahaha apeape pon terimas yew,,, len kli blnja ag,,, hahah bual2 kosong smpai kul bpa tah,,, lepak tepi pntai konon2 nya,,, then bru la smpai kt wang ulu ney,,, well,,, mcm da udang balik mee jew mirah ckp dpa ney baik,,, nk pinjm mtor la 2,,, hahaha its ok,,, nk pinjm ckp jew,,, hahaha
yg xleh blahnya,,, dh la pkai bju kurung duk tpi pntai 2,,, hahaha

sengal!!!




0 comments:

Post a Comment