Myspace Bubbles Note Generator




Wednesday, January 21, 2015

tgah aku best2 layan cita "Manisnya Cinta di Cappadocia" tetiba aku dengaq owg menjerit2 mcm owg gila kat luar,, dh kenapa lewat2 ney.. owg tgh tido kew,tgh layan perasaan kew xthu kew..
hahaha aku pom kuar la negoknye,, 

eee lipas.. 
(dengan muka bengong aku g jawab) dh 2 xkan katak...
eee geli la...
(aku dh nek meluat dah) alah lipas jew kot.. tngkap la,yg menjerit ney napa.. ingt kena msok hantu kew hapew td.. 

aku pom mek plastik,tangkap buang dlm tong smpah,, memng x la aku nk tngkap pakai tngan.. dri aku nk dengar budk 2 menjerit mcm owg gila.. ha..
dh mkn pom kau biar jew tas meja 2 smpai berhari2,, smpah pom aku yg buang,
nsib aku ada,klu aku dh balik dok umah t,tah cm na la angah nk dudok cni.. aku kompem dapur 2 kotor balik..


0 comments:

Post a Comment